Celebrate Life. Experience Vienna.

You are here:

Itinerario - Celebrate Life. Experience Vienna.

  • Viena celebra su gran regreso en 2022: la metrópoli se muestra desde su mejor cara y vuelve a celebrar la vida, el arte, el placer y, por supuesto, la extraordinaria vida de la ciudad en todas sus facetas.

También puedes descargar nuestro itinerario:

Descargar ahora

Día 1 mañana:

  • Opción A: Visita a pie “1000 razones para amar Viena” con Artissimi

Este paseo por la ciudad te lleva a los antiguos proveedores de la corte. Estas tiendas, donde el esplendor de la monarquía austríaca ha llegado hasta nuestros días, siguen muy vivas. Un buen ejemplo de esto es la tienda del antiguo proveedor de la corte, Wilhelm Jungmann & Neffe, cuyos hermosos textiles esperan hoy a la familia real, tal como lo hicieron hace siglos. O el joyero de fama mundial A. E. Köchert, dirigido por la sexta generación de la familia Köchert. Una de nuestras visitas más exclusivas y como se trata de Artissimi, por supuesto también estamos invitados a echar un vistazo entre bastidores.

Los carruajes son tan vieneses como la Catedral de San Esteban o la noria. Un paseo en uno de estos carruajes tirados por caballos es para muchos turistas el punto culminante del viaje. Se puede decir que no existe otra forma más cómoda para explorar la belleza de Viena.

  • Almuerzo

Almuerzo típico en el casco antiguo en el Plachutta Gasthaus zur Oper (cucina tipica viennese) o en el The Lala.

Día 1 tarde:

En el MAK dan prioridad al diseño. El museo exhibe muebles, objetos de cristal y porcelana, plata y textiles desde el medievo hasta hoy. Artesanía valiosa de Wiener Werkstätte, muebles de madera alabeada de Thonet y piezas especiales de estilo Jugenstil como el bosquejo con hojas doradas realizado por Gustav Klimt para el fresco en el palacio Stoclet en Bruselas.

El Parque Zoológico de Schönbrunn de Viena es el más antiguo que existe en todo el mundo, la única menagerie barroca que queda. En la actualidad el zoológico de Schönbrunn es considerado uno de los mejores y más modernos del mundo, donde incluso se producen llegadas periódicas de las poco frecuentes crías de panda.

El Palacio de Schönbrunn fue construido hace unos 300 años. Los emperadores solían pasar sus veranos aquí. La emperatriz Isabel, la legendaria «Sisi», pasó en este edificio los primeros años de su matrimonio. Un siglo antes, los 16 hijos de la emperatriz María Teresa deambulaban por las estancias y corredores de este extenso edificio.

Cena en el Schönbrunner Schloss-Restaurant Joseph II.

Día 2 mañana:

En 2022 se inaugurará una Experiencia Mozart audiovisual y multimedial justo en el lugar de Viena en el que Wolfgang Amadeus Mozart pasó los últimos años de su vida y compuso La flauta mágica y el Requiem. Esta Mozart Experience invitará a sumergirse en el mundo de Mozart en una superficie de 1.500 metros cuadrados. La música, la vida y la labor de Mozart podrán ser experimentadas por los visitantes mediante escenificaciones acústicas, espaciales y mediales.

Aproveche su visita para realizar sus compras en los grandes almacenes Steffl.

Esta nueva incorporación al mapa de los museos vieneses se espera con gran emoción, y ello por buen motivo. En el corazón de Viena surge un nuevo museo que albergará una de las mejores colecciones privadas que hay en Europa: la Colección Heidi Horten. La mecena del arte Heidi Goëss-Horten, una de las pocas fundadoras de museos de todo el mundo, lleva 30 años reuniendo piezas transversales de la historia del arte que van desde el modernismo clásico hasta la época contemporánea.

El Palacio Jardín Liechtenstein abrirá sus puertas para los visitantes en marzo de 2022 con una exposición especial. La colección de la casa noble Liechtenstein comprende una de las mayores colecciones de Rubens. Obras centrales de van Dyck, Lucas Cranach y Rafael se pueden contemplar en el museo, así como obras de Rembrandt, van Ruysdael y Hamilton.

En los alrededores del Brunnenmarkt, en Ottakring, el distrito número 16, un barrio pintoresco y en expansión se ha hecho sitio. El propio mercado está caracterizado por tener un encanto sureño. En los alrededores de la Yppenplatz han abierto algunos de los locales más interesantes de Viena: Restaurant Mani, Restaurant WetterRestaurant Dolce Lago.

Día 2 tarde:

Verduras crujientes, pescado fresco, especias exóticas y precios justos, todo combinado con el bullicio multicultural de la Yppenmarkt, proporcionan un ambiente creativo y relajante. En las proximidades, numerosos artistas han reclamado su barrio y hacen del Brunnenmarkt y del vecino Yppenmarkt uno de los vecindarios más animados de la ciudad.

  • Cena

Cena temprano en el Caffè MozartMeissl & Schadn o 1870 - Restaurant Terrace Lounge.

El Musikverein es el centro más afamado del Clasicismo. Presenciar un concierto en este lugar significa conocer Viena, la ciudad de la música, en todo su esplendor. También a los grandes de la música, como la Filarmónica de Viena.

La Ópera Nacional de Viena es una de las principales instituciones operísticas del mundo. Artistas y directores de renombre internacional disfrutan presentando allí su arte.

Día 3 mañana:

Mientras que el Belvedere Superior estuvo dedicado a las representaciones, el Belvedere Inferior cumplía la función de residencia palaciega del príncipe Eugenio. La fastuosidad del constructor queda reflejada en la Sala de los Grotescos, en la Galería de Mármol y en la Habitación Dorada. Es en el Belvedere Inferior y en la Orangerie donde tienen lugar las exposiciones especiales. En el establo, llamado Prunkstall, era donde antiguamente se alojaban los caballos personales del príncipe y donde hoy en día se puede admirar el arte medieval.

El Belvedere no es tan solo un esplendoroso palacio barroco, sino que además alberga una de las colecciones artísticas de mayor valor de toda Austria, con las principales obras de Gustav Klimt, Egon Schiele y Oskar Kokoschka. El corazón de la colección del Belvedere está formado por 24 pinturas de Gustav Klimt, entre las que se encuentran las imágenes doradas de El beso y Judith.

Vienna Gold Workshop

El oro es más que un metal. El oro es historia, arte y religión. Y el oro es amor. Las características misteriosas del oro y su singular valor siempre han dado alas a la imaginación del hombre. Partiendo de El beso de Gustav Klimt podrá usted observar de cerca al artista y saber cómo creó las obras maestras de su período dorado. A continuación, en el taller podrá hacer experimentos con este mítico metal y ennoblecer un souvenir único mediante una finísima capa de pan de oro.

  • Almuerzo

Almuerzo en el Restaurant Stöckl im Park o en el Salmbräu.

Día 3 tarde:

Viena tiene un nuevo museo de arte moderno y contemporáneo. Y vaya museo: como dependencia anexa del universalmente famoso Albertina, el Albertina modern se extiende sobre 2500 m² de la totalmente renovada Künstlerhaus. La colección más importante de arte contemporáneo desde 1945, la colección Essl, además de la Jablonka, forman la base de este nuevo epicentro del arte. Los visitantes se encontrarán con un museo de términos superlativos.

Con sus obras de valor inconmensurable y la colección más grande de Brueghel, el KHM es una de las colecciones de arte de mayor importancia de todo el mundo. La cámara de arte que allí se encuentra es una de las más valoradas

Visite la exposición Rivalidad artística (del 20 de septiembre de 2022 al 8 de enero de 2023).

La gran exposición del otoño de 2022 se dedica a los duetos y duelos acaecidos en la historia del arte. Desde siempre, el principio de la competición ha marcado el trabajo de pintores y escultores. Algunas de las obras más conocidas del Renacimiento y el Barroco hasta el presente fueron fruto de competiciones.

Se le han dedicado numerosas canciones y en algunas de ellas se rodaron múltiples películas. Pero, sobre todo, ofrece a los vieneses y sus visitantes diversión en un ambiente proverbialmente acogedor, vinos selectos de Viena y el acompañamiento culinario respectivo. Un lugar para sentirse bien, en el que todo el mundo es bienvenido. La auténtica taberna vienesa Heurige, en la que sirven exclusivamente vino vienés, se reconoce por las ramas de pino silvestre colgantes y la inscripción “Ausg’steckt“que indica que el local está abierto. Cena en los Viñedos Mayer am PfarrplatzSirbu o Feuerwehr Wagner.

Disfrute de un viaje con el Vienna Heurigen Express

Un viaje de aventura con el trenecito del Vienna Heurigen Express por las idílicas zonas vitícolas de Viena. El viaje atraviesa pintorescos barrios de viticultores, magníficos viñedos y antiguas casas. Al final de recorrido podrá vivir la experiencia de una auténtica taberna vienesa de vino (llamadas aquí Heuriger).

Aperturas de hoteles 2022:

Algunas nuevas y emocionantes llegadas están previstas para finales de este año, mientras que otras acaban de dar la bienvenida a sus primeros huéspedes. Desde hoteles de lujo hasta alojamientos con un toque de estilo de vida individual, los conceptos son tan emocionantes como innovadores: Hotel Rosewood Vienna, Leo Grand Hotel, Hotel Almanac Vienna e Hotel Bassena Wien Donaustadt.


J. & L. Lobmeyr

Kärntner Straße 26
1010 Vienna

Plachuttas Gasthaus zur Oper

Walfischgasse 5-7
1010 Vienna

The LaLa

Neustiftgasse 23
1070 Vienna

MAK - Museum of Applied Arts, Vienna

Stubenring 5
1010 Vienna
  • Vienna City Card

    • Benefits of the Vienna City Card: -18%

      Additional information on the offer:

      Standard ticket price: 16,50€ /
      additionally 5% off at MAK Design Shop

  • Prices

    • Free admission for young people under 19 years of age
  • Opening times

    • Tu, 10:00 - 21:00
    • We, 10:00 - 18:00
    • Th, 10:00 - 18:00
    • Fr, 10:00 - 18:00
    • Sa, 10:00 - 18:00
    • Su, 10:00 - 18:00
    • Open on public holidays (also on Mondays)

  • Accessibility

    • Main entrance

      • Ramp, with a wheelchair-accessible elevator to the ticket office
    • Elevator available
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Comments

      All facilities suitable for wheelchair users, elevator to the exhibition rooms.

Schönbrunn Zoo Entrance via Hietzinger Tor/Hietzinger Hauptstraße

Schönbrunner Schlosspark
1130 Vienna
  • Vienna City Card

    • Benefits of the Vienna City Card: -15%

      Additional information on the offer:

      Standard ticket price: 27€ /
      Savings: 4€

  • Opening times

    • January
      • daily, 09:00 - 16:30
    • February
      • daily, 09:00 - 17:00
    • March
      • daily, 09:00 - 17:30
    • April to September
      • daily, 09:00 - 18:30
    • October to December
      • daily, 09:00 - 16:30
      • ACHTUNG: Bis zur Umstellung auf die Winterzeit gelten im Oktober die September-Öffnungszeiten
  • Accessibility

    • Main entrance
      • no steps (Swinging doors )
    • Car parks Main entrance
      • Parking spaces for people with disabilities
        at Elisabethallee, entrance Tirolerhof
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Special offers for people with disabilities

      Tours for visitors with disabilities and special needs on request.

    • Comments

      Access to buildings and enclosures without steps or via ramp.

Schönbrunn Palace (Schloss Schönbrunn)

Schönbrunner Schlossstraße
1130 Vienna
  • Vienna City Card

    • Benefits of the Vienna City Card: -6%

      Additional information on the offer:

      Classic Pass: 36€ instead of 38€ (incl. audio guide, valid vom 2.4.-3.11.) /
      Sisi Ticket (Grand Tour / Schönbrunn Palace; Sisi Museum; Vienna Furniture Museum): 45,00€ instead of 49,00€ (incl. audio guide) / Tickets on www.imperialtickets.com and on site

  • Opening times

    • 03 November 2023 to 01 April 2024
      • (Last entry: 16:15 h) daily, 08:30 - 17:00
    • 02 April to 03 November 2024
      • (Last entry: 16:45 h) daily, 08:30 - 17:30
    • 04 November 2024 to 31 March 2025
      • (Last entry: 16:15 h) daily, 08:30 - 17:00
  • Accessibility

    • Main entrance
      • no steps
    • Car parks Main entrance
      • Parking spaces for people with disabilities
        at main entrance portal (Schönbrunner Schlossstrasse, 3 parking spaces), Meidlinger Tor (2 parking spaces), close to Kavalierstrakt as well as Valerietrakt (2 parking spaces) and Fürstenstöckl (1 parking space)
    • Elevator available
      • Door 90 cm wide
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Special offers for people with disabilities

      Free wheelchair rental – contact attendant at main portal (3 wheelchairs) or at Hietzinger Tor and at Meidlinger Tor (1 wheelchair each). Supplemental devices available for the visually impaired. Tours for visitors with with disabilities or special needs on request. Museum Sign Language Guide available in ÖGS and IS for the Imperial or Grand Tour, prior reservation recommended, further information: https://www.schoenbrunn.at/en/visitor-information/barrier-free-access

    • Comments

      Access to all exhibition rooms: no steps. Freight elevator for extra wide wheelchairs: door width: 160 cm, cabin depth: 220 cm, cabin width: 156 cm.

      Ticket Center in the Gardetrakt by the main gate, stepless access, door width: approx. 144 cm, wheelchair-accessible restroom can be reached by wheelchair platform lift – platform 110/140 cm, door width: 90 cm in the corridor area and 94 cm to the outdoors, accessible from outside with a Euro-Key.



Schönbrunner Schloss-Restaurant Joseph II

Schönbrunner Schloßstraße 47
1130 Vienna

Steffl Department Store

Kärntner Straße 19
1010 Vienna

Heidi Horten Collection

Hanuschgasse 3
1010 Vienna
  • Vienna City Card

    • Benefits of the Vienna City Card: -20%

      Special Offer:

      free audio guide (Smartify)

      Additional information on the offer:

      Standard ticket price: 15€

  • Opening times

    • We, 11:00 - 19:00
    • Th, 11:00 - 21:00
    • Fr - Mo, 11:00 - 19:00
  • Accessibility

    • Side entrance
      • no steps
    • Car parks Side entrance
      • Parking spaces for people with disabilities
        Public disabled parking spaces are currently available at Operngasse 8 (2 spaces), Tegetthoffstraße ggü.7 (3 spaces) and Walfischgasse 1 (1 space).
    • Elevator available
      • 230 cm wide and 450 cm low , Door 200 cm wide
    • Further information
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Special offers for people with disabilities

      Guided tours for people with special needs on request. A wheelchair can be borrowed from the museum ticket office.

Liechtenstein Garden Palace

Fürstengasse 1
1090 Vienna
  • Opening times

    • For groups by arrangement
  • Accessibility

    • Main entrance
      • (Double swinging doors 143 cm wide)
        Gravel path to main entrance
      • Ramp 360 cm long , 250 cm wide , 21 cm high
    • Elevator available
      • Door 90 cm wide
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Comments

      exhibition rooms: no steps (library: 3 steps; mobile ramp available).
      seeing-eye dogs permitted (advance information requested if possible).

      Parking on the premises is possible after consultation.

Brunnenmarkt

Brunnengasse / Yppenmarkt
1160 Vienna
  • Opening times

    • Mo, 06:00 - 21:00
    • Tu, 06:00 - 21:00
    • We, 06:00 - 21:00
    • Th, 06:00 - 21:00
    • Fr, 06:00 - 21:00
    • Sa, 06:00 - 17:00
    • Food stands: Monday to Saturday until 11pm

Mani

Yppenplatz, Marktstand 153-155
1160 Vienna

Wetter

Payergasse 13 / Yppenplatz
1160 Vienna

Café Mozart

Albertinaplatz 2
1010 Vienna

1870 – Restaurant Terrace Lounge

Kärntner Ring 9
1010 Vienna
  • Opening times

    • daily, 18:00 - 23:00
    • Mo - Fr, 12:00 - 15:00
    • Su, 11:30 - 16:00
  • Accessibility

    • Main entrance
      • no steps (Double swinging doors 180 cm wide)
    • Car parks Main entrance
      • 3 Parking spaces for people with disabilities
    • Elevator available
      • Door 110 cm wide
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Comments

      4 elevators, 1 elevator: cabin depth: 208 cm, cabin width: 190 cm

Musikverein

Musikvereinsplatz 1
1010 Vienna
  • Opening times

    • The Box Office is open 9am-7pm (Monday-Friday) and 9am-1pm on Saturdays.

      For all concerts organised by the Musikverein the Box Office opens one hour before the beginning of the performance (also on Saturday, Sunday and on public holidays). 

  • Accessibility

    • Main entrance
      • no steps
        via ramp, automatic sliding door (opens with button from the outside)
      • Ramp 164 cm wide
    • Elevator available
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Comments

      Ring the bell by the entrance to the concert box office (Bösendorferstr. 12); the box office staff will come to assist with ticket purchases at the door.
      Wheelchair-accessible elevator: to all floors. Brahms Hall: 6 wheelchair seats. Grand Hall: 2 wheelchair seats in orchestra, about 16 in balcony. Glass Hall/Magna Auditorium: 4 wheelchair seats.

      Visit with seeing eye dog: please give notice in advance.

Vienna State Opera (Wiener Staatsoper)

Opernring 2
1010 Vienna
  • Accessibility

    • Side entrance
      • 2 Steps (Swinging doors 87 cm wide)
    • Car parks Main entrance
      • Parking spaces for people with disabilities
        Operngasse, Opernring intersection
    • Elevator available
      • Door 80 cm wide
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • 22 Wheelchair spaces available (4 in the stalls/orchestra, 18 seats in the gallery as needed)
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Special offers for people with disabilities

      Tours in ten languages, prior notification for wheelchair users necessary (Tel. +43 1 514 44–2606). Language display.

    • Comments

      Portable ramps available for steps inside building.
      To reserve wheelchair and companion seats for performances, tel. +43 1 514 44-2653 (Mo-Fri, 9.00 am – 4.00 pm)

Lower Belvedere, Orangery

Rennweg 6
1030 Vienna
  • Vienna City Card

    • Benefits of the Vienna City Card: -10%

      Additional information on the offer:

      -€ 1,50 on the current entry ticket price
      (Lower Belvedere)

      -€ 2,50 on the current entry ticket price
      2in1 Ticket (Upper & Lower Belvedere)

  • Opening times

    • daily, 10:00 - 18:00
  • Accessibility

    • Main entrance
      • (Door 90 cm wide)
        Rennweg 6
      • Ramp 600 cm long , 200 cm high
    • Elevator available
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Special offers for people with disabilities

      Guided tours for groups in Austrian sign language and for the visually impaired (tactile tours).
 Reduced admission for persons with special needs and their escorts.

    • Comments

      Lower Belvedere Shop & Orangerie: no steps

      Orangery entrance: wheelchair access via link corridor from Lower Belvedere to the Orangery, 2 single, paned doors (each 131 cm wide). Wheelchair-accessible restroom in the Orangery.

Upper Belvedere (Oberes Belvedere)

Prinz-Eugen-Straße 27
1030 Vienna
  • Comments

  • Vienna City Card

    • Benefits of the Vienna City Card: -9%

      Additional information on the offer:

      - 1,50€ on the current entry ticket price (Upper Belvedere)

      - 2,50€ on the current entry ticket price (Upper and Lower Belvedere)

  • Opening times

    • daily, 09:00 - 18:00
  • Accessibility

    • Main entrance
      • no steps (Swinging doors 102 cm wide)
    • Car parks Main entrance
      • Parking spaces for people with disabilities
        Parking space for visitors with disabilities in front of the entrance at Prinz-Eugen-Strasse 27, Parking: 10 am – 6 pm
    • Elevator available
      • Door 150 cm wide
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Special offers for people with disabilities

      Reduced admission for people with disabilities and assistants. "See differently" guided tours (tactile tours) in the Upper Belvedere for blind and visually impaired visitors. The following topics can be booked in advance: A palace to touch - the new tactile model of the Upper Belvedere Ferdinand Georg Waldmüller and his time Gustav Klimt's main work "The Kiss" Multimedia guides with videos in Austrian Sign Language (OGS) are available for deaf visitors. Over 30 videos provide information on selected works from the collection in the Upper Belvedere as well as on the palace and gardens and the history of the Belvedere

    • Comments

      2 elevators reachable via a ramp (staff will provide assistance), wheelchairs available at the cloakroom.
      Shop/café: a few steps (staff will provide assistance).

Albertina modern

Karlsplatz 5
1010 Vienna
  • Vienna City Card

    • Benefits of the Vienna City Card: -7%

      Additional information on the offer:

      Standard ticket price: 14,90€ /
      Savings: 1€ off the daily valid sales price at the museum cash desk (special offers excluded)

  • Opening times

    • daily, 10:00 - 18:00
  • Accessibility

    • Main entrance
      • (Door 135 cm wide)
        platform lift, automatic swing door
    • Elevator available
      • Door 110 cm wide
    • Further information
      • Seeing eye dogs allowed
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Special offers for people with disabilities

      A wheelchair will be provided for the duration of the visit to the exhibition (4 wheelchairs on the ground floor, 1 wheelchair available in the basement)

    • Comments

      Lift to all exhibitions

Kunsthistorisches Museum (Art History Museum)

Maria-Theresien-Platz
1010 Vienna
  • Vienna City Card

    • Benefits of the Vienna City Card: -5%

      Additional information on the offer:

      Standard ticket price: 21€ /
      Savings: 1 € /
      Audioguide 5€ instead of 6€

  • Opening times

    • Tu, 10:00 - 18:00
    • We, 10:00 - 18:00
    • Th, 10:00 - 21:00
    • Fr, 10:00 - 18:00
    • Sa, 10:00 - 18:00
    • Su, 10:00 - 18:00
    • Open daily from June to August as well as from October, 8 2024 until January, 6 2025.

  • Accessibility

    • Main entrance
      • 5 Steps (Double swinging doors 300 cm wide)
        on Maria-Theresien-Platz, no ramp
    • Side entrance

      • on Maria-Theresien-Platz, no ramp
    • Car parks Main entrance
      • 5 Parking spaces for people with disabilities
        on Heldenplatz
    • Elevator available
      • Door 99 cm wide
    • Further information
      • Wheelchair accessible restroom available.
    • Special offers for people with disabilities

      Wheelchair rental possible (please reserve one day in advance). Guided tours for visitors with special needs as well as tactile tours for the blind and visually impaired on request (Tel. +43 1 525 24-5202). Three masterpieces of the Renaissance collection of the painting gallery, selected objects of the Kunstkammer, the Egyptian-Oriental collection and the collection of antiquities are available to the blind and visually impaired as castings for touching. A brochure with image descriptions of this in Braille is available. The Kunsthistorisches Museum offers workshops for people with dementia (Tel. +41 1 525 24-5202 or email: kunstvermittlung@khm.at) Wheelchair users who visit the museum via Burgring 5 can purchase their tickets at the shop in the lobby.

    • Comments

      The museum is a place of encounter and sensory perception and offers plenty of opportunity to stimulate vistors and motivate them to interact with one another by looking at art together and then getting creative themselves.
      Induction loop available at the audio guide stand.

      http://www.khm.at/en/learn/kunstvermittlung/inclusive-art-education

Departure station of the Vienna Heurigen Express U4 station/train station Heiligenstadt

Boschstraße 7
1190 Vienna

Mayer on Pfarrplatz

Pfarrplatz 2
1190 Vienna
  • Comments

    • Member of the Vienna Wine Group

      Awarded as Vienna’s top heuriger with proven quality

  • Opening times

    • April to October
      • daily, 12:00 - 00:00
    • November to March
      • Mo - Th, 16:00 - 00:00
      • Fr - Su, 12:00 - 00:00

Sirbu

Kahlenberger Straße 210
1190 Vienna
  • Opening times

    • middle of April to middle of October
    • Tu - Fr, 16:00 - 23:00
    • Sa, 15:00 - 23:00
    • Closed on public holidays

Feuerwehr Wagner

Grinzinger Straße 53
1190 Vienna
  • Comments

    • Awarded as Vienna’s top heuriger with proven quality

  • Opening times

    • Mo - Su, 16:00 - 00:00
    • on holidays - Su, 13:00 - 00:00
    • garden open until 10 pm

Rate this article
Rate this article